Kancelář starosty
Jitka Bernatová podatelna |
317 701 431 |
bernatova@mestotynec.cz | Kancelář starosty |
Romana Brhelová podatelna |
317 701 431 |
brhelova@mestotynec.cz | Kancelář starosty |
Ing. Petr Drahoňovský vedoucí |
317 701 930 778 097 516 |
drahonovsky@mestotynec.cz | Kancelář starosty |
Mgr. Martin Kadrnožka starosta |
317 701 530 724 187 943 |
kadrnozka@mestotynec.cz | Kancelář starosty |
Alena Kořínková asistentka starosty |
317 701 530 |
korinkova@mestotynec.cz | Kancelář starosty |
Marta Kratochvílová referentka |
317 701 933 724 258 024 |
kratochvilova@mestotynec.cz | Kancelář starosty |
Marcela Povolná matrika |
317 701 484 737 246 074 |
povolna@mestotynec.cz | Kancelář starosty |
Kateřina Tomášková referentka |
777 625 868 | tomaskova@mestotynec.cz | Kancelář starosty |
Mgr. Petr Znamenáček místostarosta |
317 701 931 771 170 710 |
znamenacek@mestotynec.cz | Kancelář starosty |
Starosta a místostarosta
Vedoucí odboru
- řídí a kontroluje pracovní činnost podatelny a matriky
- připravuje přehled změn zákonů, které se týkají městských vyhlášek, připravuje nové vyhlášky
- podílí se na zpracování příkazů, pokynů a směrnic, které se týkají odboru vnitřních věcí
- zajišťuje volby ve spolupráci s pracovníkem evidence obyvatel
- zúčastňuje se zasedání zastupitelstva
- vykonává práce dle pokynů tajemníka, starosty a místostarosty
- dohlíží na správní činnosti svého odboru včetně podepisování korespondence
- zajišťuje vyvěšení státních symbolů ve dnech státních svátků
- vypracovává rozhodnutí v souladu s obecně závaznou vyhláškou o místních poplatcích. Neprovádí kontrolní činnost.
- zajišťuje ochranu proti zásahu do pokojného stavu dle zákona 500/2004 Sb., správní řád a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve znění dalších předpisů
- spolupracuje s probační službou při umisťování odsouzených na veřejně prospěšné práce
- zajišťuje výkaznictví a plnění plánu v oblasti odpadového hospodářství
- spolupracuje na zpracování auditů MA21, zajišťuje plnění úkolu z toho vyplývajících
- odpovědi na základě zákona 106
- vypracovává roční zprávu o stavu podávání informací
- kronika města
- propagace města, mediální kampaně
- šéfredaktor Týneckých listů
Asistentka
- sjednávání schůzek se starostou a místostarostou
- vykonává pokyny starosty, místostarosty a vedoucího Kanceláře starosty
- korespondence se zastupiteli města, výbory zastupitelstva města a komisemi rady města
- příprava materiálů pro jednání rady a zastupitelstva města včetně pořízení zápisu ze zasedání zastupitelstva města
- spolupráce se sbory dobrovolných hasičů
- přijímání inzerce do Týneckých listů
- zeleň města
- dotace města
- správa webových prezentací města a sociálních sítí
- Munipolis
Referentka
- grafické a kresličské práce
- vydávání Týneckých listů
- pořizování fotodokumentace a videa